În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului bombonici.md și toate condițiile de achizitionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare „Termeni și condiții”.
S.R.L. „Silvia Bombonici” își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor, vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.
1. Dispoziții generale
Acest site este deținut și administrat de S.R.L. „Silvia Bombonici” La inregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.
Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 din 22.07.2004 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului „Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții”.
Relațiile dintre Client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
Vanzatorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.
2. Înregistrarea pe site
Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea sș corectitudinea informațiilor furnizate de Client în timpul înregistrării.
3. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii
Comanda Clientului poate fi înregistrată de către Client pe site. La înregistrarea comenzii, Clientul trebuie să specifice urmatoarea informație:
- numele și prenumele Clientului sau a destinatarului comenzii;
- adresa de livrare a comenzii;
- telefonul de contact;
- e-mail.
Dupa înregistrarea comenzii, Clientului i se oferă informația privind data preconizată, de transmitere a comenzii de catre Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vânzătorului, și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
Vânzătorul are dreptul de a refuza înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a făcut deja comanda de 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezența defectelor în aceste produse.
Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ si nu pot transmite in totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culoarea, marimea si forma.
In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si obligatia de a informa Clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.
In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre Client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.
4. Achitarea și livrarea
Metodele de achitare a produselor
- Comanda poate fi plătită prin card bancar online.
Acceptăm următoarele tipuri de carduri bancare:
- Visa
- Mastercard
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Condiții de livrare a articolelor, haine petru copii Bombonici
Livrări în Moldova
Livrarea produselor se efectuează în regim de curierat atât in Chișinău cât și pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Livrarea produselor se efectuează de către companii specializate în curierat. Curierul va apela cu o oră înainte de a aduce produsul comandat pentru a se asigura că veți fi la adresa indicată. Se acceptă doar o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. Livrarea produselor NU se efectuează în raioanele din stinga Nistrului (în Transnistria).
Taxe de livrare în Chișinău:
- Livrare GRATUITĂ în Chișinău la o comandă mai mare de 500 de lei;
- Livrare 45 de lei în Chișinău, la o comandă mai mica de 500 de lei.
Taxe de livrare în alte regiuni ale Moldovei:
- Livrare GRATUITĂ în alte localități la o comandă mai mare de 1000 de lei;
- Livrare 65 lei în alte localități, la o comandă mai mica de 1000 de lei.
Timp de livrare
Operatorul nostru va procesa comenzile dumneavoastră începând cu ora 09:00 până la 17:00 de luni pină vineri, cu excepția zilelor de weekend și a zilelor de sărbători oficiale. Timpul de pregătire/livrarea a comenzii prin intermediul Poştei Moldovei se efectuează timp de 3-4 zile lucrătoare.
La momentul transmiterii produsului, cumpărătorul primeşte de la vanzator următoarele documente:
- bonul fiscal
- copia facturii
NOTĂ PENTRU CUMPĂRĂTOR
- Cumpărătorul trebuie să asigure trecerea fără obstacole a mărfurilor livrate;
- La momentul convenit în ordinul de livrare, cumpărătorul va trebui să fie la adresa de livrare;
La primirea produsului cumpărătorul trebuie să verifice produsul de defecte vizibile (zgîrîieturi, lovituri etc.).
5. Politica de schimb și retur
În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu-i convine ca model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinației din alte cauze, cu condiția că produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.
Modalități de returnare a bunurilor
Returnarea mărfurilor este posibilă în două moduri.
- Prin poștă. Bunurile trebuie trimise la adresa: S.R.L. „Silvia Bombonici”, Chișinău, bd. Decebal 70. Toate cheltuielile de retur sant suportate de catre Client , in cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveți de făcut este să contactați echipa Bombonici în primele 72 de ore de la recepție, trimițându-ne o fotografie cu produsul la adresa info@bombonici.md și vom înlocui produsul. Și în acest caz vă rugam sa completați Formularul de Retur. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de Bombonici. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm sa refuzați recepția lor.
- În magazinul de vânzare cu amănuntul Bombonici din Chișinău, care se află la adresa bd. Decebal 70.
La returnarea bunurilor în magazin, este necesar să se depună originalele următoarelor documente:
- Cerere de returnare
- Factura primită la livrare
- Bonul fiscal
Modalitate de rambursare
Banii sunt transferați în cardul bancar sau în portofelul electronic de la care a fost plătit ordinul. Transferul este de până la 10 zile lucrătoare după primirea și verificarea bunurilor returnate.
6. Politica de confidențialitate
La înregistrarea comenzii pe site-ul bombonici.md Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.
Oferind informația personală site-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de către vânzător, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului.
Clientul trebuie să fie conștient de faptul că toată informația oferită pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgată persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informații fiabile. În cazul în care Clientul oferă informații incorecte, vânzătorul nu este responsabil pentru informația dată și consecințele posibile.
Măsuri de securitate
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.
Utilizatori minori
În conformitate cu legislația în vigoare, utilizarea site-ului și a conținutului acestuia este destinată cumpărătorilor adulți și nu intenționăm să vindem produse minorilor. Cu toate acestea, nu putem cunoaște vârsta persoanelor care vizitează site-ul nostru și, prin urmare, respectăm politica de confidențialitate pentru persoanele de toate vârstele.
Asistența clienți
Luni – vineri: 09:00 - 17:00
Tel: 060822260
E-mail: info@bombonici.md
Adresa: Chișinău, bd. Decebal 70